معرفی چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه: جستاری در حوزه ژانرها در فیلم کوتاه

شماره مطلب:
1413
شنبه 1400/09/27 12:42

معرفی چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه: جستاری در حوزه ژانرها در فیلم کوتاه

مهدی آذرپندار؛ مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی سخنانی در جریان برگزاری سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد، بر اهمیت برگزاری همایش‌های علمی در حوزه سینما و فیلم کوتاه، تأکید کرد

مهدی آذرپندار؛ مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی سخنانی در جریان برگزاری سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد، بر اهمیت برگزاری همایش‌های علمی در حوزه سینما و فیلم کوتاه، تأکید کرد و گفت: از جمله محاسن این همایش این است که ناظر به خلاء‌های فیلم کوتاه بوده و آنچه که در این حوزه مغفول و مهجور مانده را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: با این رویکرد و براساس خروجی جشنواره‌ها و بررسی و مشورت‌هایی که انجام شده، تصمیم بر آن است که در همایش چهارم به «جستاری در حوزه ژانرها در فیلم کوتاه» پرداخته شود.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران تصریح کرد: برخلاف سینمای بلند، مقوله ژانرها در فیلم کوتاه کمتر مورد توجه بوده است. امروز از یکنواخت بودن آثار در حوزه فیلم کوتاه گله‌مندیم، اما پرداختن به حوزه ژانرها و تنوعی که در پی خواهد داشت، راهگشا خواهد بود و ان‌شاء‌الله این اتفاق آثارش را پس از مدتی کوتاه بر سینما نشان خواهد داد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X