نشست تخصصی «تأملی بر انسان‌شناسی انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

شماره مطلب:
1015
یکشنبه 1400/07/25 09:03

نشست تخصصی «تأملی بر انسان‌شناسی انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

به همت پژوهشکده‌ی شهید صدر، نشست تخصصی با عنوان «تأملی بر انسان‌شناسی انقلاب اسلامی» با ارائه‌ی «سیدجواد طاهایی»؛ پژوهشگر حوزه‌ی علوم انسانی و دبیری «محمدصادق حاجی‌پور» ، روز یک‌شنبه ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود.

به همت پژوهشکده‌ی شهید صدر، نشست تخصصی با عنوان «تأملی بر انسان‌شناسی انقلاب اسلامی» با ارائه‌ی «سیدجواد طاهایی»؛ پژوهشگر حوزه‌ی علوم انسانی و دبیری «محمدصادق حاجی‌پور» ، روز یک‌شنبه ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود. «حاجی‌پور» درباره‌ی این نشست گفت: قصد داریم به این پرسش بپردازیم که آیا در انقلاب اسلامی، انسان جدیدی به ظهور رسیده است که به لحاظ بنیادین با سوژه‌ی عالم مدرن متفاوت است؟ نقطه افتراق انسان انقلاب اسلامی با سوژه‌ی عالم مدرن در چیست و چگونه می‌توان با این تلقی در مسیر تمدن‌سازی پیش رفت؟

این نشست، یکشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ به صورت مجازی و برخط در پژوهشکده‌ی شهید صدر برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک www.skyroom.online/ch/sadr/irhfc  به صورت مجازی در این نشست، شرکت کنند. هم‌چنین برای کسب آخرین اطلاعات از همایش «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» به سایت همایش به نشانی http://irhfc.ihu.ac.ir/fa مراجعه کنید.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X