نمایشگاه «در لباس سربازی» افتتاح می‌شود

شماره مطلب:
944
یکشنبه 1400/06/28 11:40

نمایشگاه «در لباس سربازی» افتتاح می‌شود

مدیرعامل موزه‌ی ملی انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس گفت: این نمایشگاه گزارشِ مستند و دقیقِ نگاه رهبری و نیز اسناد و مدارکی است که برای نخستین بار در معرض دید نخبگان و پژوهش‌گران قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل موزه‌ی ملی انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس گفت: سال گذشته موزه‌ی مقاومت را ایجاد کردیم و امروز، بی‌نظیر‌ترین تجهیزات غنیمتی از داعش را در موزه‌ی ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در اختیار داریم. «علی‌اصغر جعفری» توضیح داد: در آستانه‌ی هفته‌ی دفاع مقدس، شاهد این نمایشگاه متفاوت و در عین حال ارزشمند خواهیم بود. این نمایشگاه گزارشِ مستند و دقیقِ نگاه رهبری و نیز اسناد و مدارکی است که برای نخستین بار در معرض دید نخبگان و پژوهش‌گران قرار خواهد گرفت. تاکنون مشابه‌ی این نمایشگاه برپا نشده است؛ خاصه در حوزه‌ی اسناد و مدارک دفاع مقدس که تا امروز حالتِ محرمانگی داشته است.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا، امکان بازدید عمومی از موزه فراهم نیست و صرفاً برخی محققین و پژوهش‌گران با رعایت پروتکل‌ها از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت. بازدید عمومی از این موزه به بعد از دوران کرونا و با در نظرگیری مصوبه‌ی ستاد ملی کرونا بستگی دارد. این موزه، مجموعه‌ای سه هزار متر مربعی را شامل شده است که محتوایی تاریخی مستند دارد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X