نمایش آثار فاخر گنجینه‌ی «هنر انقلاب» در جشنواره‌ی هنرهای تجسمی فجر

شماره مطلب:
1397
یکشنبه 1400/09/21 03:07

نمایش آثار فاخر گنجینه‌ی «هنر انقلاب» در جشنواره‌ی هنرهای تجسمی فجر

«سید مهدی شجاعی‌طباطبایی»، رویکرد جدید جشنواره هنرهای تجسمی فجر را رویکردی متفاوت دانست و تاکید کرد که ارتباط تعاملی با هنرمندان صورت می‌گیرد و فعالیت‌ها بعد از جشنواره‌ی فجر هم ادامه می‌یابد.

«سید مهدی شجاعی‌طباطبایی»؛ مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه‌ی هنری در خصوص چهاردهمین جشنواره‌ی هنرهای تجسمی فجر گفت: من در این دوره، داور بخش کارتون و کاریکاتور هستم. بخش اصلی جشنواره با موضوع آزاد است اما مباحثی هم‌چون رشادت‌های حوزه‌های مختلف از جمله کادر درمان در دوران شیوع ویروس کرونا تا مدافعان حرم و سلامت و آتش‌نشان‌ها، مباحث جدی جشنواره‌ی فجر هستند که جوایز جدی دارند.

وی افزود: در این دوره، کار فوق‌العاده خوب دیگری را بعد از سال‌ها در موزه‌ی هنرهای معاصر خواهیم داشت که نمایشگاهی تحت عنوان «آیینه در آیینه» است. در این نمایشگاه قرار است بخشی از آثار فاخر گنجینه‌ی هنر انقلاب حوزه‌ی هنری در کنار آثار موزه، به همراه بخشی از عکس‌های دوران انقلاب به نمایش در آید.

وی، رویکرد جدید جشنواره هنرهای تجسمی فجر را رویکردی متفاوت دانست و تاکید کرد که ارتباط تعاملی با هنرمندان صورت می‌گیرد و فعالیت‌ها بعد از جشنواره‌ی فجر هم ادامه می‌یابد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X