پاسخ دبیر جشنواره‌ی فیلم کوتاه تهران و رونمایی از پوستر سی و هشتمین دوره

شماره مطلب:
1012
شنبه 1400/07/24 03:40

پاسخ دبیر جشنواره‌ی فیلم کوتاه تهران و رونمایی از پوستر سی و هشتمین دوره

نشست خبری دبیر سی‌و‌هشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، صبح امروز در سازمان سینمایی برگزار شد و «سیدصادق موسوی» سعی کرد با صداقت پاسخگوی سوالات باشد.

«سیدصادق موسوی»؛ دبیر جوان و با تجربه‌ی سی‌و‌هشتمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در نشست خبری امروز در پاسخ به منتقدان ممیزی، گفت: این جشنواره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با بودجه‌ی بیت‌المال برگزار می‌شود و باید در چارچوب سیاست‌های آن نقد شود. بسیاری از جشنواره‌ها در جهان ممکن است محدودیت نداشته باشند اما در ابتدای فراخوان نوشته بودیم چه اولویت‌هایی داریم. مثلا فیلم‌های امیدبخش، با محوریت همبستگی اجتماعی و سرمایه های اجتماعی و... مورد قبول بود. اگر دو فیلم با دو موضوع متفاوت و با کیفیت برابر باشند، حتما آن فیلمی را انتخاب می‌کنیم که درباره‌ی خانواده باشد. حتی در جایزه‌ها هم گفته‌ایم بیشتر به فیلمی جایزه می‌دهیم که درباره‌ی همبستگی اجتماعی باشد. برخی فیلم‌ها را کنار گذاشتیم چون کاملا مغایر با اولویت‌ها بود.

در پایان نشست پرسش و پاسخ دبیر جشنواره با اهالی رسانه در حالی که «سیدصادق موسوی» تاکید بر صداقت گفتارش داشت، از پوستر جذاب این دوره نیز رونمایی گردید.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X