پوشش متفاوت جشنواره‌ی چهلم فجر با برنامه‌های متنوع در صداوسیما

شماره مطلب:
1600
شنبه 1400/10/25 01:23

پوشش متفاوت جشنواره‌ی چهلم فجر با برنامه‌های متنوع در صداوسیما

در نشست مشترک مدیران روابط‌عمومی جشنواره‌ی فیلم فجر و مدیران روابط عمومی سازمان صدا و سیما برای بررسی ظرفیت‌های تعاملی میان دو طرف، برخی از برنامه‌ها و شبکه‌هایی که برای ساخت برنامه در ایام برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر اعلام آمادگی کردند، مورد بررسی قرار گرفت.

در نشست مشترک مدیران روابط‌عمومی جشنواره‌ی فیلم فجر و مدیران روابط عمومی سازمان صدا و سیما برای بررسی ظرفیت‌های تعاملی میان دو طرف، برخی از برنامه‌ها و شبکه‌هایی که برای ساخت برنامه در ایام برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر اعلام آمادگی کردند، مورد بررسی قرار گرفت. هم‌چنین توافق شد معاونت صدا و شبکه‌های رادیویی به شکل ویژه‌ای برنامه‌های فرهنگی جشنواره را مورد توجه قرار داده و برای مخاطبان تحلیلی رادیو، این برنامه‌های ویژه را در قالب برنامه‌های تخصصی پخش کنند.

در این برنامه، «پژمان کریمی»؛ سرپرست اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌های سازمان صداوسیما اشاره به این داشت که در حوزه‌های صدا و سیما در رسانه‌ی ملی تلاش می‌شود به شکل تخصصی و ویژه به چهلمین جشنواره‌ی فیلم فجر نگاه شود. «احمدرضا صدر»؛ سرپرست روابط‌عمومی معاونت صدا نیز گفت: با توجه به این‌که جشنواره امسال رویکرد متفاوت‌تر و غنی‌تری نسبت به دوران گذشته دارد، مقرر شد که رادیو هم به صورت ویژه‌تری به این رویداد توجه کند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X