پیام تسلیت موسسه اندیشه شهید آوینی در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان

شماره مطلب:
9115
شنبه 1403/07/7 15:39

پیام تسلیت موسسه اندیشه شهید آوینی در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله، رهبر شجاع و مجاهد مقاومت را که در پی حمله وحشیانه رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت اتفاق افتاد را به ملت مقاوم لبنان و تمام مسلمانان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کند.




شهید سیدحسن نصرالله در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از مردم لبنان در برابر تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رژیم صهیونیستی با ترور و شهادت این رهبر محبوب و با درایت مقاومت که تمام طول عمر خود را صرف جهاد و مبارزه علیه ظلم و جنایت کرده است، بار دیگر چهره خونخوار خود را به رخ جهانیان کشاند. امید است به فضل و مدد الهی خون این شهید والا مقام موجب نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی از از منطقه و جهان شود. 

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X