گزیده‌ی نامه‌های مردمی به امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) کتاب شد

شماره مطلب:
1392
یکشنبه 1400/09/21 02:52

گزیده‌ی نامه‌های مردمی به امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) کتاب شد

کتاب «روحی جان سلام»؛ گزیده‌ی نامه‌های مردمی به به امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) به کوشش «پژمان عرب» و توسط انتشارات «راه یار» منتشر شد.

 کتاب «روحی جان سلام»؛ گزیده‌ی نامه‌های مردمی به به امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) به کوشش «پژمان عرب» و توسط انتشارات «راه یار» منتشر شد. به گفته‌ی مولف، «این نامه‌ها حاوی نکات با اهمیت و جذابی در موضوعات متنوعی است که یک منبع دست اول و بی‌واسطه محسوب می‌شوند که قابلیت تحقیق و پژوهش و گزارشات علمی متقنی توسط اساتید و پژوهشگران علوم انسانی (مردم‌شناسی، جامعه‌شناسی، علوم سیاسی، مطالعات فرهنگی، روان‌شناسی و...) را دارند. یکی دیگر از مزیت‌های مهم این نامه‌ها، وجود قصه و روایت‌های بکر بی‌شماری است که قطعا می‌تواند دست‌مایه‌ی تولید صدها اثر هنری – رسانه‌ای جذاب و تازه شود.»

در بخشی از یکی از نامه‌های مردمی آمده است: «امام عزیز، اینک با پول خود و با دست خود برایت ژاکتی بافتم، به این امید که وسیله‌ای باشد در قیامت، شاهد بگیرم که ای خدا، من امام عزیز را و نایب امام زمانت را دوست دارم. تو روا مدار دستی که برای این امام ژاکت بافته، از درگاهت ناامید برگردد...» 

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X